Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inArmstrong, Mary
TitelModels for Faculty-Student Interaction Outside the Classroom: The Duke University Faculty Associated Program.
QuelleIn: College Student Affairs Journal, 19 (1999) 1, S.4-16Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0888-210X
SchlagwörterCollege Faculty; College Programs; College Students; Enrichment Activities; Higher Education; Models; Program Development; Student Personnel Workers; Teacher Influence; Teacher Student Relationship
AbstractTraces the development and history of the Faculty Associates Program, an experimental program at Duke University designed to improve the quality of co-curricular student life through the direct involvement of faculty members in the residential life experience of undergraduates. Proposes that the models and strategies that the program has employed can provide useful information for student affairs professionals. (Contains 12 references.) (Author/GCP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "College Student Affairs Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: